Remote Support


WCS B.V. heeft een programma (WCS Remote Desktop) waarmee wij onze support en
helpdesk kunnen verbeteren.

Voor klanten met een support-contract bieden wij in geval van problemen met ISL software een unieke uitbreiding van onze helpdesk:
WCS Remote Desktop.
Naast ondersteuning via e-mail en telefoon kunnen we met ktop het volgende:

  • -    een chatsessie met u opzetten;
  • -    met uw toestemming uw bureaublad (desktop) overnemen om vanaf ons kantoor uw probleem op te lossen;
  • -    met uw toestemming bestanden met u delen

 

Wanneer heeft u dit nodig?
Alleen als tijdens telefonisch contact met onze helpdesk blijkt dat we u sneller en beter kunnen helpen met dit programma. Het enige wat u dan hoeft te doen is het programma te downloaden en op uw bureaublad te plaatsen en het vervolgens te activeren. WCS Remote Desktop wordt dan van uw kant geopend. Vervolgens neemt u (weer) telefonisch contact op met onze helpdesk (0183-610466).
Wij activeren dan van onze kant WCS Remote Desktop Support en met behulp van een code die wij u dan geven en die u zelf invult, kan de hulp op afstand worden begonnen. Deze code is uniek en alleen eenmalig te gebruiken voor die sessie.
 

U blijft de baas over uw eigen PC

Ten eerste, omdat deze hulp op afstand en het overnemen van uw desktop alleen kan plaatsvinden als u de door ons gegenereerde code invoert.
Ten tweede, omdat er ook na het invoeren van de code pas daadwerkelijk actie van ons uit kan plaatsvinden nadat daar expliciet via de in het programma aangegeven toetsen toestemming voor is gegeven. Bovendien kunt u met deze toetsen de geactiveerde communicatie altijd onmiddellijk weer verbreken. Het programma is gratis en in meerdere talen beschikbaar.
Het is bedoeld voor alle klanten van WCS B.V. met een geldig support-contract.
Met deze applicatie zullen wij u nog beter en sneller kunnen helpen  

Hier kunt u Remote Support van WCS B.V. servicedesk aanvragen.

Download als eerste de client en voer deze uit op uw computer.
U ziet dan het rechter scherm.

Voer de unieke sessiecode in die u heeft gekregen van onze service desk.
Klik op 'verbinden' en daarna volgt u de aanwijzingen van onze servicedesk medewerker.
Als laatste ontvangt u van WCS B.V. een factuur voor de geboden hulp.